Translate

premiera gry

    Jestem winna małe wyjaśnienie graczom, którzy trafili lub trafią na poradnik po 12.12.2012 a więc dniu, w którym gra miała swoją oficjalną premierę. Co za tym idzie zamknięta została beta.. której dotyczył poradnik a więc ten staje się zupełnie nieużyteczny i przeterminowany.
     Ja osobiście, jako ogromna fanka AoS grę zakupiłam dzień po premierze.. i do dziś jestem w szoku jak różni się od bety. Niestety póki co.. z racji zbyt dużych lagów nie jestem w stanie swobodnie grać toteż nie wydaje żadnych oficjalnych osądów. Jednak strasznie tęsknie za starym AoS, który jakby nie patrzeć wydaje się zupełnie inną grą niż produkt finalny.
    Oczywiście jak tylko twórcy dopracują grę a więc otrzymam wreszcie coś, za co zapłaciłam i o ile nie znajdzie się wcześniej żaden inny, pisany, obszerniejszy poradnik.. standardowo się za to zabiorę.

   A póki co łączę się w bólu z tymi, którzy podobnie jak ja chętnie pograliby sobie w betę.. i zazdroszczę tym, którzy są w stanie swobodnie grać w nowe AoS i im się taka postać gry podoba. :(

absurdalna

ps. chyba, że czegoś nie wiem i w betę można gdzieś jakoś grać

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz