Translate

sprostowanie

     Mała poprawka: poradnik dotyczy gry Ace of Spades beta - nie oficjalnej wersji gry, po premierze. Spisałam go na straty ale najwyraźniej omyłkowo.
Wyszperałam stare linki i okryłam, że w betę, cały czas lub od niedawna wciąż grać można. :):):)

także zapraszam pod ten (odświeżony )link (dzięki anonimowy za podesłanie) :

..gdzie znajdziemy listę serwerów i beta klienta.
Widzę jednak, że statystyki nie są odświeżane.. więc ze swojej strony polecam polskie serwery, Minit (chyba są 3 różne) albo Liberty.

4 komentarze:

  1. Nieee, nie działa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://buildandshoot.com/serverlist_page.php <- Nowa strona

      Usuń
  2. strona nie dziala :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam problem :(

    Nie mogę grać na niektórych serwerach, których jeszcze nie grałem. Jest napisane, że nie mogę grać, ponieważ mam bana. POMOCY!

    OdpowiedzUsuń