Translate

powiew świeżości

Witajcie po latach :)

Minęło sporo czasu od kiedy założyłam bloga, wrzuciłam to wszystko w sieć, pomagałam wam i razem cudownie marnotrawiliśmy czas
napieprzając w kolorowe kwadraciki. :)

 Lata płynęły a moja sympatia do gry jest wciąż taka sama jak wtedy. Dlatego przynoszę wam świeży powiew jakim są zaktualizowane launchery (w razie by ktoś o tym nie wiedział). Statystyki na moim chomiku pokazują, że wciąż pobierany jest stary klient.

A więc, grę pobieramy z oficjalnej strony za DARMOCHĘ:


Mamy tam głównie dwie opcje:

  • Build and Shoot Launcher: standardowa instalka, która w tej wersji 1.2 mi akurat (windows 7) nie działa. Na moim chomiku mam staroć, czyli wersję 0.75 od której zaczynaliśmy


  • OpenSpades - czyli alternatywny klient. COŚ NOWEGO! Spodobał mi się od razu. I już wam pokazuję jak to wygląda:  



Prawda, że extra?!Przejrzysty i ułatwiony dostęp do USTAWIEŃ (w tym sterowania). Serwery bezpośrednio z poziomu programu, aktualizowane na bieżąco. Wybór między serwerami postawionymi na wersji 0.75 i 0.76. Brak instalatora. Pobieramy spakowane archiwum, wypakowywujemy i gramy. Także polecam.

No to co? Widzimy się w grze! Mam pół roku wakacji, więc wracam do starych nawyków. :)
Na koniec zobaczcie jak cudnie poprawiono grafikę. Wygląda to wszystko i brzmi o niebo lepiej. Jestem po prosu z a c h w y c o n a. Lepsze animacje, tekstury, niesamowite efekty dźwiękowe. Oto jak sobie przepięknie umarłam:



Także nie wiem jak to wygląda w waszych instalatorach ale właśnie tak w OpenSpades.

_______________________________________________________________________________
w razie coś by nie działało, zostawiam mojego chomika, gdzie można pobrać wszystko o czym dziś mówiłam:

pozdro,
absurdalna



1 komentarz:

  1. Uwielbiam tą stronę - tak oldshoolowa że mi się kojarzy z moimi pierwszymi graniami w AoS Beta. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń